Ce mi-a rămas de la tine online subtitrat

Leyla cea cu 9 vieți subtitrat

Urmareste filmul turcesc Ce mi-a rămas de la tine online subtitrat. La cea de-a 18-a aniversare, Ozgur bogat, dar răsfățat ( Ekin Koc) primește o surpriză din voința bunicului său decedat. Trebuie să-și lase viața luxoasă în Istanbul și să absolve o școală publică într-un mic sat de pe coasta Mării Egee. După ce a căzut pentru Elif ( Neslihan Atagul), un coleg de clasă secret, Ozgur începe să înțeleagă importanța acestui sat mic și aparent banal. Adaptat din drama romantică sud-coreeană, “Prima dragoste a milionarului”. Urmareste filmul turcesc Ce mi-a rămas de la tine online subtitrat.

Urmareste Ce mi-a rămas de la tine subtitrat

Server II Server III Server IV Server V Server VI
Ozgur, un băiețel care și-a pierdut părinții încă din copilărie, a fost moștenitor al averii bunicului său, dar există o condiție ca el să trăiască o vreme într-un sat, altfel va fi donat unei organizații caritabile. ozgur merge în acel sat și dă peste o fată pe nume Elif ... Urmareste filmul turcesc Ce mi-a rămas de la tine online subtitrat.

Trimiteți un comentariu